|
Návštěvní kniha
Pokud se chcete na něco zeptat, můžete tak učinit přes následující webový formulář.
20.2.2020Taťána Kýrová
Vážení,
před pár dny jsem chtěla spustit kefalo analýzu v programu Ortík (mám koupenou pouze licenci na kefalo část profgramu) a bohužel mi program píše, že není řádně zaregistrován, což nechápu. Licenci jsem si u Vás pořizovala někdy v roce 2016 a od té doby bylo vše v pořádku až doteď. Analýzu kefalo velmi nutně potřebuji ke své práci, nevíte kde mi mohl být problém? Program mám uložen na externím disku, vyzkoušela jsem už všechny možné kombinace propojení přes různé USB zdířky, restart počítače, ale vše marné. Na telefonní číslo, které mám na Mgr. Kosmáka, se bohužel nemohu dovolat, hlásí mi, že toto číslo neexistuje, na mailovou komunikaci také nikdo neodpovídá, tak to zkouším touto cestou.
Děkuji za Vaši pomoc a přeji příjemný den,
s pozdravem
-- MUDr. Taťána Kýrová ordinacejm@seznam.cz +420 702 508 430
|
|
|
|